Ustawienia

Z Hill Climb Racing 2 Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Gra osadzona jest w „Climb Canyon” - rozległym i ekspansywnym kanionie, w którym wszystko może się zdarzyć.

Climb Canyon ma kilka różnych obszarów do jazdy, w tym:

  • Wieś - Idealne miejsce do rozpoczęcia odkrywania cudów dalekich podróży. Czy już dotarliście?
  • Las - Doświadcz ciszy i spokoju lasu państwowego. Z samochodem wyścigowym!
  • Miasto - ulubione sąsiedztwo Billa z trudnymi skokami i przeszkodami.
  • Mountain - ten tor ma swoje wzloty i upadki. Ile gór można pokonać?
  • Rafa Rustbucket - odkryj tajemnicze zatopione głębiny rafy Rustbucket. Weź głęboki oddech!
  • Zima - idealne miejsce do rozpoczęcia odkrywania cudów dalekich podróży. Czy już dotarliście?
  • Kopalnie - zaryzykuj przejazd pod ziemią. Kto wie, jaki skarb tam leży?
  • Pustynia - Bill ma przed sobą długą drogę. Mam nadzieję, że nosi wystarczającą ilość kremu z filtrem przeciwsłonecznym!
  • Plaża - Spakuj ręcznik i kostium kąpielowy. Bill idzie na plażę!
  • Bagno Backwater - Podbij błotniste zbocza, przebij się przez śmieci i unikaj aligatorów Bagna Backwater.
  • Racer Glacier - Przebij się przez zamiecie, lawę i lodowate jeziora tego zapomnianego lodowca! Uważaj na dinozaury!
  • Patchwork Plant - BHP? Co to jest?
  • Sky Rock Outpost - Podróżuj w kosmos i ustaw opony na nieznanym terytorium Księżyca! Jeden bilet daje jedną szansę na przejechanie jak najdalej.
  • Leśne próby - prawdziwy test umiejętności czeka na tych, którzy zmierzą się z tymi niebezpiecznymi próbami.
  • Intensywne miasto - najlepsza równowaga między przyczepnym asfaltem i śliskimi belkami.
  • Raging Winter - Walcz z zamieciami i kawałkami kry!