Racing Truck

Z Hill Climb Racing 2 Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Racing Truck
RacingTruck.png
Cost
90,000
Rank
Diamond II

Racing Truck jest jednym z pojazdów dostępnych w grze Hill Climb Racing 2.

Przegląd[edytuj | edytuj kod]

Racing Truck to szybki, ciężki pojazd, który bardziej koncentruje się na prędkości, ale jest doskonałym wyborem do prawie wszystkiego.

Chociaż na początku może być powolny, ma imponujące przyspieszenie i dobre możliwości wspinaczki, a także dużą masę i przyzwoite zawieszenie. Racing Truck jest również świetny w trybie przygody ze względu na pojemność paliwa. Jest jednak sztywny, więc nie może manewrować tak bardzo, jak inne samochody (prawie nieporównywalny pod tym względem do Tank).

Kiedy jedziesz bardzo szybko wyhamowanie jest prawie nie możliwe. Jedynym sposobem na zmniejszenie prędkości jest przedostanie się w powietrze w celu użycia przeciągnięcia, które nagle staje się dużą przeszkodą w trybie przygodowym. Przed łatką v1.29 na niektórych urządzeniach pojazd był używany głównie na płaskie mapy przygodowe z powodu niesamowitej prędkości i niskiego czasu działania paliwa, ale tylko do momentu zmiany oporu powietrza. Teraz wejście w powietrze prawie Cię zatrzymuje i nie możesz dostać się tak daleko, jak przed tą łatką.

Elementy do odblokowania[edytuj | edytuj kod]

Kliknij Lista farb pojazdów po więcej zdjęć i informacji.

Racing Truck jest wyposażony w 7 różnych farb i 9 różnych kół (lakier VIP i koła nie są wliczone).