Pojazdy

Z Hill Climb Racing 2 Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Na poniższej liście znajdują się wszystkie dostępne pojazdy Hill Climb Racing 2 wraz z opisem i szczegółami.

Nazwa pojazdu Wygląd pojazdu wymagana ranga Cena Opis
Hill Climber Hill Climber.png Bronze I Darmowy Słynny czerwony Hill Climber Billa Newtona. Potrafi obsłużyć wszystko!
Scooter Scooter.png Bronze II 5.000 Bill jest tak podekscytowany tym pojazdem, że zapomniał zapiąć pasy bezpieczeństwa. Trzymaj się!
Bus Bus.png Bronze III 7.000 Zabierz znajomych w podróż! Idealny pojazd na długie przygody, ale ma w zwyczaju gubić dach podczas jazdy.
Hill Climber Mk. 2 Superjeep.png Silver I 9.000 Wspaniale zbudowane podwozie wypełnione ogromnym silnikiem V8 z podwójnym turbo zapewnia doskonałe wrażenia w terenie.
Tractor Tractor.png Silver I 15.000 Król sprzętu rolniczego!
Motocross Motocross.png Silver II 20.000 Ulubiony dwukołowiec Billa, znany również jako „Apollo”. Zawsze gotowy na jazdy po bezdrożach.
Dune Buggy Buggy.png Silver III 30.000 Bill kocha długie podróże po gorącej plaży!
Sports Car Sportscar.png Gold I 80.000 Stary, poczciwy samochód Billa to jeden z najlepszych żeby podróżować z zimnym łokciem!
Monster Truck Monster.png Gold II 40.000 Potwór POWRACA! I jest większy niż kiedykolwiek!
Super Diesel Super Diesel.png Gold III 60.000 Amerykański sen na kołach.
Chopper Chopper.png Gold III 60.000 Urodzony żeby być harlejowcem?!
Tank Mini Tank.png Platinum I 70.000 To jest czołg! Nic dodać, nic ująć.
Snowmobile Snowmobile.png Platinum I 70.000 Przeoraj sobie drogę przez śnieg… I wodę!
Monowheel Monowheel.png Platinum II 30.000 „Jedno koło powinno wystarczyć każdemu” - Bill Newton.
Rally Car Rally.png Platinum III 70.000 Kierowcy rajdowi wchodzą w zakręt bokiem
Formula Formula.png Diamond I 90.000 Niezwykle szybka jazda zapewniająca płynność przejazdu. Staraj się dojechać w jednym kawałku.
Racing Truck RacingTruck.png Diamond II 90.000 Myślałeś, że ciężarówki są wolne? Pomyśl jeszcze raz.
Hot Rod Hotrod.png Diamond II 90.000 Usiądź i trzymaj się mocno!
Superbike Superbike.png Diamond III 100.000 Najszybszy ścigacz na zakorkowanej ulicy!
Supercar Supercar.png Legendary 100.000 Zapnij pasy i jedź szybko w wielkim stylu!
Moonlander Moonlander.png Nagroda za event Darmowy Eksploruj światy kosmitów za pomocą zmieniającego kształt sześciokołowca.
Sled Sled.png Każdy Darmowy Specjalny pojazd używany na imprezy świąteczne
Doughnut Doughnut.png Każdy Darmowy Specjalny pojazd używany na imprezy świąteczne
Snowboard Snowboard.png Każdy Darmowy Specjalny pojazd używany na imprezy świąteczne

Uwaga: 'Możesz także odblokowywać pojazdy, kupując losowo pojawiające się oferty specjalne lub kupując pakiety ze sklepu. Oferty specjalne obejmują tylko pojazdy i kosztują prawdziwe pieniądze.